SI EN DE  
01   Prva stran 02   Kdo smo 03   Kaj delamo 04   Zakaj mi 05   Reference 06   Kontakt
 
   
   
   
   
   
kaj delamo  
   
Poslanstvo
Iskati sinergije, ustvarjati win-win situacije in s tem posledično zagotavljati pozitivno podobo naših naročnikov.

Vizija
Biti prva izbira.

Vitoma PR je specializirana agencija za načrtovanje in izvajanje integralnih komunikacij z javnostmi. S svojimi izkušnjami, znanji, energijo in željo po nenehnem dokazovanju smo v preteklosti opravili že marsikatere zelo uspešne komunikacijske projekte, ki so bili nagrajeni z najvišjimi nagradami, ki se podeljujejo na tem področju. Osnovne dejavnosti podjetja s področja komuniciranja so:
• odnosi z javnostmi,
• krizno komuniciranje,
• komuniciranje sprememb,
• komuniciranje ob prevzemih in združitvah,
• komuniciranje z lokalnimi skupnostmi,
• okoljsko komuniciranje,
• mednarodno komuniciranje,
• organizacija in upravljanje z dogodki,
• izvajanje javnih kampanj,
• menedžersko svetovanje na področju korporativnih in marketinških komunikacij,
• "Mystery shopping" in
• tržne komunikacije (oglaševanje).

Skupaj z našimi naročniki, z najvišjo mero zaupanja in upoštevajoč njihova pričakovanja ter cilje, ustvarjamo in razvijamo komunikacijske rešitve, ki predstavljajo odgovore na njihove izzive. V želji po ustvarjanju celovitih rešitev in odgovorov na komunikacijske izzive, združujemo ideje, znanje, kreativne rešitve in izkušnje.

Naše vodilo je win-win situacija in zasledovanje skupnega cilja: napredovanja. Napredujemo skupaj!

 
  Vitoma PR
Percepcijsko upravljanje d.o.o.
  Dunajska cesta 78
SI 1000 LJUBLJANA
  F ++386 (0)1 427 21 06
M ++386 (0)41 726 386
M ++386 (0)41 340 457
info@vitoma-pr.si
www.vitoma-pr.si
odnosi z javnostmi okoljsko komuniciranje
krizno komuniciranje mednarodno komuniciranje
komuniciranje sprememb organizacija dogodkov
komuniciranje ob prevzemih in združitvah izvajanje javnih kampanj
komuniciranje z lokalnimi skupnostmi "Mystery shopping"
tržne komunikacije (oglaševanje)    
menedžersko svetovanje na področju korporativnih in marketinških komunikacij
   
Grafična zasnova: MFVK Izvedba: Simetric